Direktlänk till inlägg 26 augusti 2014

Hej

Av Maja .... - 26 augusti 2014 20:29


Hej alla läsare , detta är mitt första inlägg! WOOOOOOOOOH

om jag ska vara seriös: ROSA BANANER KAN PRATA! OCH GÅ! EN ROSA BANAN ÄR MIN FLICKVÄN! 

okej, SERIÖS SERIÖS NU! Sluta flumma. Så där. 

Anyways. Det har varit en händelsefull dag. ändå är den bara okej! Första saken:

NO-lektionen. Idag på NO:n idag så hade vi en uppgift som var att man skulle väldja en sak och säga vad man kunde använda den till: förutom det självklara!

Jag kom inte på någonting! Jag började gråta! Jag vet nu inte riktigt varför, men jag gjorde det.   Ifrågasett mig inte! 

Och sen hade vi idrott. Vi hade utegympa, och efter typ halva lektionen började det ösregna. Jag blev VÅT! Väldigt våt. Och sen var det ridning. Min häst var LAT! Hej då Bullen! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja .... - 12 september 2014 15:38

Ledsen för inaktivitet, svengelska och felstavningar.       I am not perfect! Nobody is.  Men som ursäkt får ni ett exlusift kapitel i min ff snusmumriken. Och nej, det är inte om mumintroll.       Denna fanfictionen tillägnas Min pygmè...

Av Maja .... - 29 augusti 2014 19:24

Första fredagen! Jag har fått nya glasögon, och en massa kläder! Ett linne, fyra T-shirts, ett par träningsbyxor, två vanliga långärmade Tröjor, en stickad tröja, och något mer hm... ja! just det! Ett par gympaskor! Oj, vad mycket det låter som när j...

Av Maja .... - 28 augusti 2014 19:29

      Jag ska ju skriva något varje dag, men idag har jag inget att skriva!  Så ni får två bilder på fandoms. DET ÄR ALLT OKEJ???? ...

Av Maja .... - 27 augusti 2014 18:35

Idag har varit en jobbig dag. Alltså en fysiskt jobbig dag    Jag hade först en jobbig gympalektion. JAG HATAR GYMPA!!!! Seriöst, gympa börde förbjudas. Jag bara sprang och sprang hela lektionen. Samma sak igåår. F*ck you Gympa!    Sen hade jag trä...

Presentation

Väl kommen till en Hpgalen Pegasisters Blogg

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards